Powered By Blogger

domingo, 30 de septiembre de 2012

PRESENTACIÓ



Hola a tots i a totes!

Primer de tot, donar-vos la benvinguda al meu bloc!

Qui sóc jo? Doncs sóc la Cristina Toledano Martínez. Vaig néixer el 18 de febrer del 1994 i, per tant, ara tinc 18 anys.

Actualment, visc a Santa Perpètua de Mogoda, on he estat estudiant els dos anys de batxillerat de Ciències Socials i Humanitats a l’institut Rovira-Forns.
La veritat és què no em va resultar difícil triar la carrera d’Educació Infantil, ja que des de ben petita deia que en un futur m’agradaria ser mestra.
Respecte a la meva personalitat, em considero una persona bastant treballadora, m’agrada que tot estigui perfecte, constant amb els meus estudis, una mica tímida, responsable, tranquil·la i molt alegre.
En el meu temps lliure m’agrada molt escoltar música, ballar, llegir, veure pel·lícules... Però, sobretot, m’encanta estar amb la meva família, amb els meus amics i amigues i passar molts bons moments tots junts
Per acabar, dir-vos que en aquest bloc aniré compartint i informant dels nous coneixements que vagi adquirint o de les activitats que realitzaré al llarg d’aquests cursos.
Espero que us agradi el meu bloc i no fa falta que digui que el podeu visitar quan vulgueu!

No hay comentarios:

Publicar un comentario