Powered By Blogger

viernes, 7 de diciembre de 2012

ESCOLA BRESSOL


El dijous d’aquesta setmana d’activitat extraordinàries, una persona que estava fent 3r d’educació infantil ens ha apadrinat per anar amb ell o ella a un escola durant tot el dia a fer pràctiques.

Ami em va tocar anar amb un noi, l’Adrià que tenia assignada l’escola “El Xalet de la Paperera” que es troba a Poblenou.

Quan vaig arribar em van ensenyar totes les aules que hi havíem i un cop vaig entrar a l’aula que m’havia tocat, que era de 2 a 3 anys, em van explicar les diferents activitats que realitzaven.

A la classe que em va tocar, vaig poder observar que hi tenien diversos racons, un racó amb joguines, un altre racó amb una sèrie de jocs didàctics, un racó de música, entre d’altres.  













http://guia.bcn.cat/escola-bressol-municipal-el-xalet-de-la-paperera_2093123310.html




Sincerament, va ser una experiència molt gratificant, no em volia marxar d’allà, ja que els infants em transmetien la seva alegria, em donaven abraçades i tot això sense saber quiera, no em coneixien de res. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario