Powered By Blogger

viernes, 7 de diciembre de 2012

VISITA AL MUSEU NACIONAL D’ART DE CATALUNYA


Al dia següent, el dimarts, l’activitat d’aquesta setmana de la SAE consistia en fer una visita al Museu Nacional d’Art de Catalunya, MNAC.

Com que érem molts alumnes, ens van dividir en tres grups i cada grup va fer una visita sobre un tema diferent. Els temes que hi havia eren: Fades i fullets, Història del relleu i So i color.

Ami em va tocar So i color.



Realment, em va agradar molt aquesta sortida, ja que vaig poder veure moltes activitats divertides i temes molt variats que es podien arribar a fer amb els infants i a més, el tema que em va tocar em va agradar moltíssim. 


Aquí us deixo el link del document PDF on explica tot el que vam veure a l'exposició So i Color. 
http://www.mnac.cat/doc/lan_001/So_ColorAlRomanic.pdf

No hay comentarios:

Publicar un comentario